1. Retragerea din Contractul la Distanţă
1.1 Prevederi Generale
1. Clientul/Utilizatorul are dreptul de a se retrage din Contractul la Distanţă, fără a preciza motivele şi fără să suporte orice fel de cheltuieli, altele decât cele prevăzute de lege. Pentru exercitarea dreptului de retragere în termenul prevăzut de Legislaţia Incidentă, Clientul/Utilizatorul trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la dreptul de a se retrage utilizând o declarație neechivocă, care poate fi trimisa prin e-mail la adresa: sales@lustshop.ro.
2. Vânzătorul are obligaţia de a comunica Clientului/Utilizatorului confirmarea de primire a retragerii, iar în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea din partea Clientului/Utilizatorului a declaraţiei de rezoluţiune a Contractului la Distanţă, va restitui acestuia, în principiu, toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare ale Produsului (cu excepția costurilor suplimentare ce rezultă din modul de livrare ales de Client/Utilizator, altul decât cel standard, disponibil în lustshop.ro). – În situaţia în care Comanda conţine mai multe Produse, dar Clientul/Utilizatorul nu returnează decât unul, www.lustshop.ro nu îi va rambursa acestuia costul de livrare.
3. Vânzătorul va returna Preţul folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o Clientul/Utilizatorul, după cum urmează:
o pentru Comenzile achitate cu card bancar, prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
o În situaţia în care Comanda este achitată cu cardul Revolut, rambursarea sumei în discuţie se face în contul de card respectiv.
4. Clientul/Utilizatorul are obligaţia imediată, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data în care a informat Vânzătorul de retragerea din Contractul la Distanţă, să restituie Produsul Vânzătorului sau să-l pună la dispoziţia persoanei îndreptăţite de Vânzător să-l preia. Pentru respectarea termenului este suficientă restituirea Produsului înainte de expirarea acestuia, la Depozitul Vânzătorului situat în Str. Vanatorilor 46, Mogosoaia, Ilfov, în caz contrar Societatea rezervându-şi dreptul de a amâna rambursarea contravalorii Produsului până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat.
5. Pentru anumite Campanii Promoționale, Vânzătorul își rezervă dreptul de a stabili un termen diferit de exercitare de către Consumator a dreptului de retragere, însă cu respectarea termenului minim legal de 14 zile prevăzut de Legislaţia Incidentă, termenul specific de exercitare a dreptului de retragere urmând a fi menționat în cadrul fiecărui regulament de Campanie Promoțională, dacă va fi cazul.
1.2 Excepţii de la dreptul de retragere din Contractul la Distanţă
1. Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator: produse de nutriţie, produse cosmetice, produse de lenjerie, produse electronice care au intrat în contact cu pielea/părul/cavitatea bucală (din motive de igienă, acestea se acceptă retur numai după aducerea lor la conformitate prin înlocuirea elementelor ce au intrat în contact cu pielea/părul/cavitatea bucală).
2. Pentru claritate, conform dispozițiilor art. 16 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contractul la distanţă următoarele:
o contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către vânzător;
o furnizarea de produse şi/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere; furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de cumpărător sau personalizate în mod clar;
o furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de cumpărător;
o furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
o furnizarea de băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care Vânzătorul nu le poate controla;
o furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
o furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
o furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.
2. Politica de Retur a lustshop.ro
2.1 Aspecte generale
1. www.lustshop.ro nu oferă retur gratuit pentru Clienții/Utilizatorii care notifică intenția lor de a se retrage din Contractul la Distanţă, atat in cazul comenzilor de pe teritoriul Romaniei, cat si a celor internationale.
2. Produsele se pot returna prin orice firmă de curierat care asigură livrarea coletului de retur la Depozitul Vânzătorului, situat în Str. Vanatorilor nr 46, Mogosoaia, Ilfov
2.2 Modalități și Termene de Returnare a Produselor
1. Clientul/Utilizatorul se obligă să notifice lustshop.ro intenția sa de a returna Produsele achiziționate, fie prin e-mail la adresa sales@lustshop.ro, fie telefonic la numarul de telefon 0773 862 601 în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea Produselor. În caz contrar, lustshop.ro poate refuza coletul.
2. Informațiile necesare care trebuie furnizate lustshop.ro pentru trimiterea curierului sunt următoarele:
o data expedierii coletului;
o numărul Comenzii;
o suma de returnat;
o datele contului bancar.
3. Clientul/Utilizatorul expediaza produsele achizitionate printr-un curier rapid convenabil acestuia catre Depozitul Vanzatorului aflat in Str Vanatorilor Nr 46, Mogosoaia, 077135, Ilfov, Romania Costurile de transport ale coletului/coletelor returnate nu intră în responsabilitatea lustshop.ro, acestea urmând a fi asumate de către Client/Utilizator
2.3 Condiții de returnare a produselor
Prevederi generale
1. În orice situație de returnare a Produselor, acestea trebuie sa fie în aceeași stare în care au fost trimise Clientului/Utilizatorului, împreună cu toate accesoriile şi documentele care au însoțit Produsul respectiv (i.e. factură, certificat de garanție, cabluri de alimentare, etc.).
2. Produsele trebuie să fie returnate în aceeași condiție în care au fost primite de către Client/Utilizator și anume fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate anterior de către Client/Utilizator în corespondența purtată cu Departamentul Client Service).
3. În conformitate cu dispozițiile legale aplicabile, lustshop.ro își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea următoarelor produse:
o susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
o sigilate, care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (i.e. produsele din categoriile: creme marire penis, creme, geluri, picaturi, parfumuri, stimulente, afrodisiace, etc.);
o care, după livrare, potrivit naturii lor, sunt inseparabil amestecate cu alte asemenea elemente;
o care nu au pulverizator, din categoria Parfumuri;
o de uz alimentar.
4. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
5. În cazul în care o Comandă, la care s-a oferit unul sau mai multe Produse cadou, este returnată integral, Clientul/Utilizatorul este obligat să returneze şi Produsul cadou în starea lui originală, respectiv nedeteriorată și cu ambalajul sigilat. Condițiile Campaniilor Promoționale efectuate de către lustshop.ro sunt prezentate în cadrul secţiunii 9 din Termenii și Condițiile lustshop.ro. În ipoteza în care Produsul cadou nu este returnat, valoarea returului va fi diminuată în mod corespunzător cu valoarea produsului cadou.
Condiții generale
1. Clientul/Utilizatorul poate returna Produsele în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care acestea i-au fost livrate prin intermediul curierului. În acest sens, Clientul/Utilizatorul este obligat să notifice lustshop.ro cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării de către Curier. Cererile formulate peste termenul indicat mai sus nu vor avea nici un efect juridic.
2. Toate produsele pe care Clientul/Utilizatorul le returnează trebuie să fie în aceeași stare în care acesta le-a primit, însoțite de etichetele inițiale, intacte, de certificatul de garanție în original, după caz, precum și de toate celelalte documentele care au însoțit Produsul livrat.
3. În cazul în care Clientul/Utilizatorul a achiziționat mai multe produse de același fel și optează pentru a le returna pe toate, doar unul din Produse poate fi desigilat. lustshop.ro nu acceptă retururi cu privire la Produse care prezintă cel puțin una din următoarele caracteristici:
o au fost efectuate intervenții neautorizate asupra Produsului;
o au ambalajul deteriorat sau incomplet;
o au urme de uzură sau folosire excesivă;
o au zgârieturi, ciobituri, rupturi, lovituri sau semne de expunere la șocuri mecanice/electrice;
o nu au toate accesoriile primite în pachetul în care au fost livrate;
o Produsul a făcut parte dintr-o comandă specială (comanda specială este aceea care vizează un produs care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului, dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans din partea Clientului/Utilizatorul;
o îndeplinesc una din condițiile specifice, în funcție de tipul produsului.
Termeni şi condiţii privind returul
1. lustshop.ro va accepta ca retur produsele care:
a) sunt în ambalajul original (nedesfacut) şi nu sunt deteriorate si nici nu prezinta semne de uzură, respectiv în starea în care au fost livrate Clientului;
2. lustshop.ro va rambursa contravaloarea bunurilor menţionate anterior, în următorul mod:
a) În cazul în care produsele nu sunt folosite şi sunt în ambalajul original, aşa cum este prevăzut în secţiunea 1.a. de mai sus, returul se poate face în interval de 14 zile de la data la care bunurile au fost achizitionate.
b) Produsele pot fi returnate doar in ambalajul original, nefolosite, sigilate. In cazul returnarii incomplete a produsele achizitionate la oferta (exemplu: 4+1 gratis), oferta isi pierde valabilitatea si clientului i se va inapoia suma de bani platita, din care se scad:
- pretul produsului nereturnat
- taxa de transport.
In cazul celorlalte produse, in mod similar clientului i se va inapoia suma de bani platita, din care se scad:
- taxa de transport
lustshop.ro nu va rambursa contravaloarea următoarelor produse:
Masina de sex, vibrator, dildo, strap-on, bile vaginale, bile anale, oua vibratoare, mansoane penis, inele penis, papusi gonflabile/realistice, vagine, pompe vid, pompe pe baza de apa pentru penis, prezervative, lenjerie fetish-sm, bice, cravase, irigatoare, – avand in vedere dispozitiile art. 16 lit. e) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, din motive de protecție a sănătății si din motive de igienă, in cazul in care lipseste ambalajul produsului si produsele prezinta semne de uzura/utilizare/deterioare, acestea nu vor putea fi rambursate.
Textile (Seturi bikini si sutien, bikini, boxeri, topuri, corsete, babydoll, catsuit, body, fuste, rochii, costume, ciorapi, diverse accesorii care intra in contact cu pilelea, etc) - avand in vedere dispozițiile art. 16 lit. e) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, din motive de protecție a sănătății și din motive de igienă, în cazul în care lipseste ambalajul produsului si produsele prezinta semne de uzura/utilizare/deterioare, acestea nu vor putea fi rambursate.
2.4 Rambursarea costurilor suportate de către Client/Utilizator în legătură cu achiziția Produselor returnate
1. Pentru retururile acceptate integral de către lustshop.ro, Clientului/Utilizatorului îi va fi rambursat, în interval de 14 zile calendaristice de la data la care lustshop.ro receptioneaza coletul cu produsele returnate, prețul produselor returnate, precum şi costul transportului achitat inițial/la retur. Exceptie fac comenzile realizate in baza unui voucher, pentru care utilizatorul va primi un alt cod de reducere cu aceeasi valoare. In cazul care valoarea comenzii clientului a depasit valoarea voucherului, clientului ii va fi returnata diferenta.
2. Sumele în cauză vor fi returnate prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;